............................................................sisters & best friends | 17&14 years old | Contact us | Menu

5/20/2014

20 random questions TAG

Jaký je lepší způsob na to, poznat nás, než skrze odpovídání všetečných otázek? Našla jsem na internetu kolující různé TAGové otázky a vybrala jsem z nich ty podle mě nejzajímavější, které vám teď obě zodpovíme! :) Na otázky jsme odpovídaly nezávidle na sobě, prvě já  a Baruš nevěděla, co jsem odpověděla...

1. Nejoblíbenější jídlo?
K: Jakkékoliv těstoviny. Lasagne. Pizza. Saláty. Sýry!
B: Špagety ala Carbonara!

2. Kterou písničku teď posloucháš nejvíce?
K: Bloom od The Paper Kites remix od Elelctro Posé a pak taky Battles od Hudson Taylor
B: Rozhodně Care od Hudson Taylor. Jo a taky Sky full of stars od Coldplay!

3. Který je jeden z tvých nejoblíbenějších citátů?
K: V podstatě jakkýkoliv z Přísloví v Bibli. A pak taky "Všechno zlé je pro něco dobré."
B: "The pain demainds to be felt." (John Green, The fault in our stars)

4. Co nejraději děláš venku?
K: Chodím sama na dlouhé procházky a poslouchám hudbu, přemýšlím.
B: Čtu si a poslouchám hudbu.

5. Jaký druh cvičení máš nejraději?
K: Rozhodně plavání. A tanec.
B: Pustím si hudbu a cvičím podle tohodle. A nebo taky ráda hraju Basket.

6. Nejoblíbenější den v týdnu?
K: Předměty mám nejraději pondělní, ale celkově rozhodně vyhrává pátek.
B: Asi sobota, ale školní den mám nejradši pátek.

7. Nejoblíbenější barva?
K: Dříve to byla zelená, teď miluju vínově červenou. A taky navy blue máme ráda.
B: Vínová. Na oblečení, kdekoliv. A celkově mám taky hodně ráda tmavší fialovou.

8. Kdyby jsi mohla zůstat v jakkékoliv době, jaká by to byla?
K: Stojím si za tím, že přítomnost je nejlepší. Ale hodně mě láká 18. - 19. století v Anglii či Americe. Ale jedině, pokud bych mohla žít ve vyšší společnosti! :D
B: Nevracela bych se nikam daleko, je o pár let zpět, kdy nebyla tak strašná kriminalita.

9. Kdyby jsi mohla být jakkákoliv fiktovní osobnost, kým by jsi byla?
K: Momentálně jsem celá pohlcená Divergenční triologií, takže má odpověď musí být Tris! Je hrozně zajímavá a navíc - kdo by nechtěl být přítelkyně Tobiase?! :D
B: Tris z Divergence, protože bych chtěla zkusit žít v Neohroženosti.

10. Kdyby jsi byla pití, co by jsi byla?
K: Rozhodně káva! Nebo Chai tea latte!
B: Zelený čaj s broskví.

11. Nejoblíbenější obchod na nakupování oblečení?
K: H&M. A poslední dobou taky Reserved a Gate.
B: Určitě H&M.

12. Čím chceš být až vyrosteš?
K: Tohle poslední dobou řeším docela hodně. Asi učitelka ve školce a jako bokovku dělat novinařinu.
B: Já bych chtěla pracovat ve školce s dětmi.

13. Když máš 30  minut volného času, jak je strávíš?
K: Rozhodně čtením. V každé volné chvíli čtu!
B: Čtením, nebo se kouknu na nějaký krátký oblíbený seriál.

14. Jaké poslední jídlo jsi jedla?
K: Bebe sušenky. :D
B: Kuře s rýží.

15. Poslední knížka, kterou jsi četla?
K: Aliance od Veriniky Rooth
B: Polibek pro Annu od Stephanie Perkins


16. Nejlepší kamarád/ka?
K: Mám jich více. Ale nejbližší mi je asi Barunka.
B: Nejlepší kamarádka je určitě Kristý, ale mám více "nejlepších kamarádek".

17. Jaký druh hudby nejvíce posloucháš?
K: Indie, Pop, Dubstep, Alternative.
B: Indie rock a Alternative.

18. Sukně nebo kraťasy?
K: Obecně kraťasy, ale poslední dobou nosím často černou kruhovou sukni.
B: Určitě kraťasy.

19. Které vzhledové věci si na sobě nejvíce vážíš?
K: Asi vlasy.
B: Oči.

20. Kterou povahovou vlastnost na sobě nejvíce nesnášíš?
K: Často jsem hodně roztěkaná, což způsobuje že jsem v některých věcech nepečlivá a nezodpovědná. Ale našlo by se toho více.
B: Asi sobeckost, nebo to, že když mám špatnou náladu, tak se k lidem chovám hnusně a nedokážu se ovládat.

To je asi pro dnešek všechno. Pokud se vám podobný styl článků líbí, dejte nám vědět! :)





No comments:

Post a Comment

Thank you for your response! :)